Ontwikkelingen rondom het coronavirus

Hoe gaan we binnen Lode Holding om met de ontwikkelingen omtrent het coronavirus? Uiteraard werken we binnen onze organisatie zo veilig mogelijk. Dat betekent dat wij in alle gevallen de adviezen van het RIVM en de adviezen van de GGD per regio opvolgen. Voor de Belgische locatie van ProCare en collega’s aldaar, geldt de Belgische equivalent. Al onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënemaatregelen die ze moeten nemen, ze hebben instructies meegekregen voor bezoekafspraken en weten wat ze moeten doen bij klachten.

Bereikbaarheid van de organisatie

We begrijpen dat u wellicht administratieve of algemene vragen heeft, of vragen voor een van onze dochterorganisaties (bijvoorbeeld over de levering van uw bestelling, uw levering aan ons magazijn, uw geplande serviceafspraak of vragen aan de helpdesk). Onze organisatie is gewoon bereikbaar zoals u van ons gewend bent. Dat betekent dat u bij vragen kunt blijven mailen en bellen.

Afspraken op locatie

Waar het kan, proberen we onze klanten zoveel mogelijk te bereiken en te ondersteunen. Geplande afspraken gaan dus in principe gewoon door. Echter houdt dit wel in dat we alleen naar plekken afreizen die voor ons veilig zijn en waarbij in overeenstemming met de relatie is afgesproken dat een bezoek verstandig is.

Hoe doen we dat? 

1. We maken bij bezoeken en het uitnodigen van relaties, bij ieder bezoek een afweging van de risico’s. Vragen die bij deze afweging horen zijn:

  • kunnen we afstand tot anderen bewaren?
  • zijn er besmettingshaarden op de plek van het bezoek?
  • wat is het lokale beleid?
  • kan het contact ook telefonisch of digitaal plaatsvinden?

2. We respecteren en houden ons aan de voorschriften die relaties zelf als beleid hebben;

3. We betreden geen klantlocaties waar werknemers/cliënten ziek zijn of in quarantaine zitten in verband met het virus. We zullen in overleg met u een nieuwe afspraak inplannen;

4. Wanneer we twijfelen over de gezondheid van een klant, overleggen we over de mogelijkheden intern

5. We houden ook buiten de deur de voorgeschreven hygiënemaatregelen in acht;

6. We vragen onze bezoekers ook de voorgeschreven hygiënemaatregelen in acht te nemen. Voor bezoekers, hanteren we dezelfde maatregelen als voor eigen personeel.

De hygiënemaatregelen die we hanteren, zijn: het wassen van de handen volgens de richtlijnen, niezen en hoesten in de ellebogen, papieren zakdoekjes eenmalig gebruiken; geen handen schudden en op afstand blijven. Medewerkers die zijn afgereisd naar gebieden die door de overheid zijn aangemerkt als risicovol, ook wanneer zij privé hebben gereisd, wordt gevraagd 14 dagen thuis te blijven.

Bereikbaarheid voor chauffeurs en pakketdiensten

Voor chauffeurs en pakketdiensten die goederen/post/pakketten komen leveren in Groningen, gelden nieuwe maatregelen. Zij dienen het pand niet te betreden, hebben enkel contact met onze warehouse en receptie medewerker(s).

Uiteraard hopen we, namens de gehele organisatie, op uw begrip. We houden u middels onze website graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen ons bedrijf met betrekking tot het coronavirus.

Scroll naar top